zondag 18 november 2018

Spaanse cursus in Malaga

In de zomer heb ik besloten om een cursus Spaans te gaan doen. Dat kan natuurlijk ook via internet of bij de nonnen in Vugt maar wat is leuker om het nuttige met het aangename te combineren. Ik heb dus gekozen voor een Spaanse cursus in Malaga. Twee weken intensieve taalles. Na een korte nacht, gisteravond nog een heerlijk concert van de Dutch Eagles, een vroege vlucht naar Málaga. Daar om 10.45 uur aangekomen een taxi genomen naar de Pizzeria vlakbij de school waar ik de sleutel kon ophalen van het appartement naast de school. Dit appartement deel ik met een Nederlands meisje Manon die hier al negen weken is en een Deen die nog moet komen. Een ruim appartement met ieder z'n eigen kamer, 2 badkamers, een keuken en een woonkamer. Al even kennis gemaakt met Manon die hier dus al negen weken is en nog 1 week blijft. Ze weet hier al goed de weg en kan mij dus een beetje helpen.
Straks maar even terug naar de pizzeria om wat te eten. Het regent en onweert inmiddels dus ik zal maar even hier blijven. Morgenochtend heb ik om 8 uur een test welke bepaald op welk niveau je wordt ingedeeld. Volgende week ook weer. Zal nu dus als beginner gaan starten.
Ik heb er enorm veel zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten